یک فنجان تفکر

وبلاگی برای دغدغه های فرهنگی هنری.اجتمایی.اقتصادی.جوانان امروز

یک فنجان تفکر

وبلاگی برای دغدغه های فرهنگی هنری.اجتمایی.اقتصادی.جوانان امروز


توصیه همیشگی رهبری به ائمه جمعه، گوش فرا دادن به دغدغه های جوانان است

AharNEws-HajiZadeh

امام جمعه اهر گفت: با تلاش دفتر امور جوانان ستاد نماز جمعه اهر باید تعداد جلسات با جوانان عزیز شهرستان بیشتر شود و مشکلات و دغدغه های جوانان عزیز شنیده شود.

به گزارش اهر نیوز، آیت اله جواد حاجی زاده در جلسه مجمع جوانان شهرستان اهر گفت: در جلسات متعدد که ائمه جمعه به محضر رهبر معظم انقلاب می رسند، ایشان به امام جمعه های سراسر کشور توصیه می کنند با جوانان مأنوس باشند و دردل آن ها را بشنوند.

وی با اشاره به برگزاری حدود ۸۰۰ نماز جمعه در سراسر کشور و اهمیت جایگاه این مهم در نظام اسلامی، جوانان را ستون های مستحکم سنگر مقدس نماز جمعه دانست و پررنگ تر شدن حضور جوانان در نماز های جمعه را خواستار شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر در بخش دیگری از بیانات خود به منعقد شدن مباحث فرهنگی در جلسات مجمع جوانان اشاره کرد و افزود: ما به اتاق فکر نیازمندیم و باید اتاق فکری متشکل از جوانان خوش فکر داشته باشیم که از فکر سیال و پویای جوانان در کنکاش کردن مسائل فرهنگی بهره ببریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وجود مشکلات و نقصان ها را در تمامی مسائل جاری جامعه قبول داریم و منکر آن نیستیم، باید نسبت به پرورش ایده های ناب در جهت اشاعه فرهنگ اصیل و اسلامی همت بگماریم.

در ادامه جلسه مدیر امور جوانان ستاد نماز جمعه اهر گزارش کوتاهی از روند برنامه ها و موضوعات پیشنهادی قابل بررسی در مجمع ارائه داد.

مهدی شنابی گفت: مقرر گردیده جلسات مجمع جوانان هر ماه یکبار در مصلی برگزار شود و در هر جلسه دستور موضوعی در نظر گرفته خواهد شد که مورد بررسی قرار گیرد و در هر مجمع نیز یکی از مسئولین شهرستان جهت همفکری و پاسخگویی به سئوالات جوانان در مجمع حاضر خواهد شد.

بخش پایانی جلسه مجمع جوانان به پرسش ها و طرح ایده های جوانان اختصاص یافت که در این بخش هم تعدادی از جوانان به ایراد سخنان خود پرداختند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد